Gozde_nzl 34+2 deyim ve aşırı bel sırt ağrılarım oluyor ve gece yatarken sırt üstü yatınca rahat edebiliyorum sadece çok sakıncalı mı sizce yatmaya devam etmeli miyim
alyapoyraz Gozde_nzl sırt üstü yatmak sıkıntılıymis bebeğe giden kan akışını yavaşlatıyor demişti benim doktorum bende eahat edemiyorum sağ sola döneyim derken gece bitiyor 😂
nurgulakdas27 Gozde_nzl Csnım bende 33+4 üm aynı şikayetler bende de var ama sırt üstü yatmanın kordon dolaşmasına sebep olduğunu söylemişti doktorum. Hem sırt üstü yatınca ben nefes alamıyorum nasıl yatabiliyorsun helal 😂
Gozde_nzl nurgulakdas27 bende tek sırt üstü yatabiliyorum öyle bi rahat ediyorum ki ama işte internette okudum sıkıntılı falan dedikleri için korktum açıkcası yatmamaya çalışıyorum
PrensesAnnesi- Yastığını dikleştirerek soluna veya sağına yat canım sırt üstü sırtların ağırır geçe boyu
alyapoyraz Gozde_nzl haklısın canımda zararliymis sen yinede dikkat et soluna yat bacak arana yastık al yat