Annevekizi Kizlar kahverengi oluyorum kırmızı gibide değil zaten gecikme yaşıyorum ama bu ay 20 gün gecikme sonrası dün başladı kahverengi oluyor ve benim hiç ağrı sızım yok normalde 3 gün olana kadar yatak döşek yatmam lazımdı. Çok tuhafim 😂😂😂
Annevekizi Annevekizi böyle olan varmı yada bekarken sürekli ağrılı olup evlendikten sonra ağrı sızı çekmeyen yani ilk defa başıma geldi sormak istedim kızlar ağrım sızım yok benim ikinci günüm ve şimdiye 3 4 ped değişmem gerekiyordu 😒🥺
Hayalim1_ Annevekizi bebegım 20 gün gecıkmeyle nasıl test yapmadın gıı ben duramazdım şahsen 😂😂 bence yerleşme kanaması yada lekelrnmesı olabilir🤗
Annevekizi cahilelafanlatamazsinyorulmaa hayır canım yaspmadim ama yerleşme kanaması damla şeklinde olduğunu duymuştum değildir diye düşündüm
Hilalllle Annevekizi damla şeklinde olmuyor lekelenme şeklinde oluyor benim bir gün sürmüştü her peçeteyle sildiğimde gelmişti bir gün boyunca
Annevekizi cahilelafanlatamazsinyorulmaa normal adetimden az oluyorum elimde şuan test yok malesef 🥲🥲
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Annevekizi gecikmeden dolayı mı öyle tam bilemedim ama sen test yap yarın inşallah
Hilalllle Annevekizi evet kesinlikle mesela pıhtı olmaz diyorlar ama bende pıhtıda vardı bu sebeple hamileliği düşünmemiştim bile değişiyor kişiden kişiye muhtemelen
Annevekizi Hayalim1_ kız ben bu 20 günü nasıl geçirdim bir bilsen her gün test yapmaktan yoruldum paraya acıyorum artık 14 gün gecikmede yapmıştım bişey çıkmadı akışına bıraktım bende bugünde ağrım sızım olmadığı aklıma geldi şimdi ye kadar yatak döşek yatmam lazımdı ama olmadı normalden de az oluyor Cozemedim giz valla 🥲
Hayalim1_ Annevekizi geç döllenme dıyecem de 14. Gün çıkar testte sanırsam normalde duzenlımıydı yoksa bu aymı böyle oldu çiçeğim gebelık varsada yoksada doktora gitmen lazım 20 gün gecıkme başka sağlık sorununun habercısıde olabılır Allah korusun dikkat et ❤️🌺
ferhpnar Annevekizi geçen ay benim öyle oldu 3 gün lekelenme oldu 3. Gün sonu kanama başladı 2 gün sürdü sonra tekrar lekelenme 2 gün