Rabia_777 Adetim 20 gün geçti ben 10 gün geçtikten sonra test yapmıştım ve hiçbir şey cikmadi ve hala adet olmadim gebelikle alakali bir belirti fln da yok ne yapmam gerek acaba gebelik var mıdır? :(
Beceriklianne Rabia_777 bence.stresten geçikmistir cnm. Benimde bir ara öyle oldu test yaptım negatif çıktı..çok geçmedi stresten uzak durdum bir hafta snra adet oldum.
Rabia_777 Gzmklnncc bi daha test yapmaya cekiniyorum acikcasi bişey cikmaz diye çünkü olmasini cok istiyorum:(