Momyorgun ay canım bitirmişsin nerdeyse bak ne güzel dert etme kendine anksiyete aksine daha cok bebeğini huzursuz eder. Bi makale okumuştum, annelerin cok stres veya huzursuzluk yaşadığı gebelik durumlarında kolik bebek olma ihtimali artıyormuş. Öyle düşün kendini olumlu tut. Benimde anksiyete öyküm var ama bebişin hatrına sakın kalıyorum. Hatta dün detaylı ultrason da suyum üst sınırda bebeğinde haftası bi hafta ilerde çıktı doktor şeker testi yaptır şimdiden dedi kendi doktorum 24 ü beklicez dedi başka zaman olsaydı çıldırırdım ama şimdi bebeğin iiliği için sakınce bekliyorum ve doktoruma güveniyorum. Sağlıkla al kucağına