karakayahavva00 Kızlar 6+1 haftalık hamileyim. Bugün yürüyüş sonrası bi anda sıcaklık hissettim eve geldim kahverengi akıntı gördüm normal mi bu? Korkulacak bir durum mu acaba?
naneliseker_ karakayahavva00 ilk 3 ay üzü yürüyüş ve sık hareketten kaçmak iyidir Eğer düşük riski var gebeliginiz de iyiyse doktor zaten bunları der Dinlenin inşallah geçecektir
Mrsfly karakayahavva00 kahverengi akıntı, kırmızı kanama hiçbiri normal değil. Doktora görünmeniz gerekir. Risk olabilir. Illa olumsuz sonuçlanacak demek değil ama her lekelenme bir tehdittir.
elif_ela karakayahavva00 acilen doktorunuzu arayın benimde oldu hemen aradım ilaç yazdı gece alıp içtim düşük riski dedi doktor hemen ara doktoru
hayaldi22 karakayahavva00 sorun yoktu ama yinede gece yarisi acile gittim olabilior ama allah korusun düsükte olabilir görünün yani
karakayahavva00 adatuna Kanama değil okudum biraz koyu kırmızı olmadığı sürece bu haftalarda normalmiş kahverengi lekelenme.