Kizlar merhabalar bugun detayli ultrasona girdim organ gelisiminde her hangi bir soruna rastlanmadı beyin gelisimi falan haftasina gore gayet iyi dedi anca gobek kordonunda 2 atardamar 1 ven olması gerekirken sizde 1 atardamar 1 ven var dedi doktor ilerleyen haftalarda bebekte gelisim geriligi yapabilir dedi boyle bir durumla karsilasaniniz var mi acaba endişelenmeli miyim😔😔