Tam 1 yil 6 ay sonra hamile kaldim ben. 1 kurtajim olmuwtu kalbi atmadigi icin. Cok kafaya takiyordum ovulyasyon gunlerini hesaplayip iliwkide oluyorduk ama olmuyordu. Hep goruyordum diyorlar kafana takma,ne zaman bow verirsen o zaman olur diye. Salakmi bunlar diye duwunuyordum🫢Sonra olmuyor iwte vardir Allahin bir bildigi dedim bow verdim. Tedavileri falan da durdurdum yapmiyordum hic bir wey. Sonuc hamile oldugumu oyrendim. Ne zaman nasil oldugunu bilmiyorum bile o kadar bow vermiwtim yani😁demem o ki,kafadan bawliyormuw her wey. Bow ver kafana takma Allah nasib eder insAllah😊Bu arada Azerbaycanliyam yanlis yazdigim weyler ola bilir🫠