Tubiiiiif Aklıma ben oyun mu oynuyor yok varmı bu ay femaran çatlama ignesi oldum 24 aslında reglm ama dayanamayıp yaptım https://imgyukle.com/i/rr7BBM
_Mother_ Tubiiiiif tekrarlasan iyi olur aslında canım renk dağılmış biraz sanki fazla mı damlattın acaba
Tubiiiiif _Mother_ evet ya biraz faka birde varmı yokmu diye cok oynattım hayeli birsey görüyorum ne bilim hakkımızda hayırlısı
Merve3801 Kaset testte regl 3 gün kala çıkmaz kolay kolay yarın sabah ilk idrarınızla erken gebelik testi alırsanız daha saglıklı sonuç alabilirsiniz
_Mother_ Tubiiiiif rabbim gönlüne göre nasip etsin inşallah 🙏 sabah ilk idrarla yap sabit bırak 3 damla damlat kıpırdama
Tubiiiiif Bu erken yapmak cok steresli başım agrıyor şuan steresten 12 yıldır bekliyordum 9 ay önce 7 aylık bebegimi kaybettim olsun çok istiyorum Rabbim kimseye artmasın sizden dualarınıza talibim ♥️
_Mother_ Tubiiiiif Tubiiiiif rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah en yakın zamanda yerini doldursun benimde 1 kaybim var seni çok iyi anlıyorum bende korunmayı bıraktıktan 15 gün sonra başladım test yapmaya çok stresli kızımı 18 bta hcg ile öğrenmiştim o yüzden
Kalbiimde2can Tubiiiiif allah seniii 😂 Tekrarla yine paylas bu sefer idareli kullan ama 😅 Allah gönlüne göre versin insallah canim 🤲🏻❤️
Tubiiiiif _Mother_ maşallah Rabbim onu saglıkla aldırın kucana hamlesin şuan bilmiyorum ama bunu yaşan anlıyor stest yapmayın diyorum bir tedavi başladım diyorum elimde değil amin amin