Melhaercan Doğumdan sancıdan ve doğumdan sonra bebeğime bakıp bakamiyacagim korkusu asla olmadı şu basur korkusundAn hariç 😣😣😣 ne kadar kötü bi his ya 33.3 hamileyim kabizlik bi oluyor bi olmuyor bıktım bu kabizliktan biran önce doğsun normal hayatıma döneyim 😑😑😑😑varmı benim gibi
Cismmpoyraz48 Melhaercan kabiz olmamaya dikkat et basur olursa dogumdan sonra seni rahatsz edio benimde korkularimdan biri basur 😔
Melhaercan Cismmpoyraz48 malesef tam.ne olduğunu anlamıyorum çok ikinmaktan sanki arka tarafımdan bişey çıkıp hemen geri giriyor ama acı felan olmuyor hamile olmasam mesela sıcak suya otururum rahat olurda suan elim kolum bağlı
Cismmpoyraz48 Melhaercan evet sıcak su buhari çok iyi geliyor ama hamilelikte hem oturması zor hem zarari olablir. Bende kantoron yağı ile idare ediyorum bide gyvenol krem ile. Basur memesi oluştu bendede dogumda ıkinmaktan tekrar çıkacak olması düşündürüyor.