_Mother_ Sblbrhn canım kaç haftalıksın idrar olmadığına eminsen doktora gitmeni tavsiye ediyorum benimde aynı şekilde olmuştu
_Mother_ Sblbrhn hastaneye git canım sen doğumun başlayabilir ayındasın çünkü 37+0 da suyum grldi sudan 12 saat sonra doğum yaptım ben sağlıkla kucağına al inşallah
Bir_tirtilannesi Sblbrhn canım hemen hastaneye git su geldiği zaman evde beklemek olmaz. Hastaneye git muayene etsinler hemen. Güzel haberler verirsin inşallah bize 🌸🙏🏻
-Naz- Sblbrhn o zman doktora gitmelisin zaten doktorlar seni ona göre yönlendirirler . Sağ salim kucağına al inşallah 🙏
Ayezhanim Sblbrhn hareket et bol bol sguat yap cokel kalk yani 👍Allah’ım kolay bir doğum nasip etsin canım
Gunes17 Sblbrhn duşa gir goguslerine beline kasiklarina vajinana sıcak su tut doğum ağrımı çekerken ebe beni duşa sokup bunları yaptirtmisti ağrın varsa da ağrın geldikçe biyere tutun comel kalk secde pozisyonunda dur
_Mother_ Sblbrhn canım umarım doğum yapmışsındır kucağına almışsındır açıklık aniden gelişen bir durum yaa birşey yapınca olduğunu sanmıyorum şu gelince evde beklemek riskli zaten ben hastaneye gitmiştim 2 cm tek açıklık vardı 12 saat sonra doğum yapmıştım