NewMom___ benim planlı bi gebelikti korunmasız bir kez oldu sadece, regle yakın bi tarihte erken gebelik testiyle öğrendim ama çizgi yok gibiydi. Defalarca yaptım:) çok sabırsızım her gün test yaptım falan😀 en son kan verdim adet günü, öyle belli oldu 🙈 bir hafta sonra doktora gitmeme rağmen doktor 4+2 dedi düşün