Arkadaşlar 12 günlük bebeğim var ve sezeryan oldum ilklerde emmeyen bebeğim şuan emiyor 3-4 gündür göğsüm sertti ve aşırı süt geliyordu yalnız bugün göğsüm hiç sertleşmedi çok yumuşaklar ve bebeğim meme ucunu almakta zorlanıyor yumuşak olmasının sebebi nedir ?