Gzm2781 Şuan 25+4 haftalik hamisim ve bebeğim sağ kamurgam çok ağrıyor ve baskı yapıyor sizce normal mi 😞
Ikiz_annesii Gzm2781 ayyy aynı haftada ve gündeyiz benimde tam orası ağrıyor üstüne yattığımda ve hareket etmeden oturduğumda. Bende bi sonraki kontrolde doktoruma sorucam
Gzm2781 Dik duramıyorum bile durdugumda batıyor sanki kaburgam kirilacakmis gibi oluyor acaba çok haraketli olduğundan dolayı olabilirmi
Gzm2781 Neden acaba öle yapiyor çok merak ediyorum arkadaşıma söledim oda erkek bebekler öle oluyor dedi ama bence cinsiyetle alakası yoktur bunun
1humeyrakomurcu Gzm2781 bebek yukardayken daha çok kaburga ve nefesine baskı yapıyor 34 35 . Haftalardan sonra aşağı indikçe mesanene baskı yapacak kaburgan biraz daha rahatlar