Rhk1 Kızlar bu folik asit koenzimq10 içerdiği için gebe kalmayı kolaylaştırdığını söyledi doktor varmı kullanan hiç
2minnosannesi_ Rhk1 ben kullanıyorum canım kızımda da kullanmıştım şimdi ikinci gebeliğim yine kullanıyorum. Gebelikten önce başlıyorum hatta kullanmaya