NewMom___ kasılmadan ziyade rahimse agrı olmasın o. Adet zamanı yaşanır o ağrı ve bormaldir. 4 haftalık bebek kasılmaz yerleşr. Kanama cok olursa korkun kasılma bu haftada olmaz. Düşünsene vücudun bir insan yapıyor Allahın izni ile. Tabi suan vucudunda birşeyler değişmeye baslıycak