denizozulkerr ya bi kere yemişsin bişey olmaz cnm hergün yemiyorsun ki ben hamileliğimde ciğer, kokoreç ,midye canım çemişti yemiştim hepsini ama hep değil dtabiki 1 kere yedim çok canım çekince .oğlum 17 aylık çok şükür hiç bi sıkıntı yaşamadım şuan 2. ye hamileyim 😍