Kızlar bebeğim 7 aylık sürekli düzenli olarak yüzüstü yatırıyorum önüne oyuncak koyuyorum oynuyorum ama kızım hiç hareket etmiyor kafasını yere koyuyor sürekli olduğu yerde duruyor oturtmaya çalışıyorum ben olmazsam sabit kalamiyor düşüyor hiç çaba sarf etmiyor bu normal mi? Cevredekiler 7 aylık oldu hala kendi oturmuyormu neden emeklemiyor diye darlayinca bunaldım ama kızımda hiç kibirdamak istemiyor işine mi gelmiyor anlamadım bebeği geç yürüyen emekliyen oturan anneler yardımcı olursanız çok iyi olur kafama çok taktım 😔