Birkucukmucize Sevgili anneler benim kızım başından beri hiç tekmeleyen bir bebek olmadı hep küçük hareketler var sadece benim gibi olan var mi
Miraysl Birkucukmucize valla benim kızımda öyleydi hareketleri yavaştı düzenli hareket etmezdi tekme hiç atmazdı hep uyuyordu burda okurdum hep bebğim çok tekme atıyor diye özenirdim ama doğdu maşşallah hiç durmuyor sürekli hareketli
Amineazra Birkucukmucize benim kızım da öyle anneciğine tekme atmıyor çok edepli benim kızım diyorum 🙂 benim gibi olanlar varmış
Birkucukmucize Miraysl bende tekmelerini karnımda hissetmek istiyorum görüyorum dışarıdan bile belli oluyor kıpır kıpır benimki sadece kendi kendine dönüyor hareket ediyor falan
Frht-cnss Birkucukmucize Benim bebeğim de hiç çok hareketli olmadı üzülüyorum Allah korusun bi sorun mu var acaba filan diyorum 35. Haftaya giricem neden böyle bilmiyorum 🤷🏻♀️
Rabia1636 Birkucukmucize bende şuan 34 haftalığım kızım olacak hiç tekme atmıyor sadece çok haraketli yerinde durmuyor ☺️
bahartun Ben de sonuna kadar doğru düzgün tekme va hissetmedim hep minik minik kıpırdanmalar. Maşâallahı var çok uyumlu sakin bir bebek oldu. Meğer rahatlığındanmış 🥲 Endişelenmeyin, hissediyorsanız inşâallah sıkıntı yoktur
Sena-cy00 Benimkide öyleydi çoğunlukla sakın bir bebek (maşallah diyim tek) ama bu hafta 36+2 oldum.. Siz bir de maşallah bu hafta akşamları yada geceleri görün sanırım fazla sığamıyor artık kızım dar geliyor karnım 😂😂 Birkaç hafta geçince hissedersiniz mutlaka.. 🌸🌸🌸