Kızlar ben ilaç almadan adet olamıyorum ve tarlusal kullanıp adet oldum adetimin 3 günü başlayıp sabah akşam toplam 5 gün femera kullandım bat 19 mayıstı ama kendimi de umutlandırmak istemiyorum sizce adetimi ilaçla söktürdüğüm için gebelik mümkün mü pcos luyum çünkü