Nurcanben femme 21 günlüğüz ama dünden beri aşırı huysuzuz sütümu veriyorum veriyorum doymuyor ağlıyor sürekli çok şükür gaz sancimiz yok ama
anneoluyoruuumm16 Nurcanben 21+3 üm bizimde suyumuz fazla malesef. Şeker testi falan yapıldı hepsi normal çıktı
Nurcanben anneoluyoruuumm16 benim sınırda değilmiş askim nöbetçi doktor yanlış ölçmüş su fazla olunca yapilabilcek bir şey yok mu doktor ne diyor
Kubrakarahan Nurcanben ya sağlıkla büyüsün yavrunuz bi sorun olmadı değilmi kaçıncı haftada doğum yaptınız
Nurcanben Kubrakarahan 34+5 te yaptım 1 hafta solunum sıkıntısından dolayı kuvezde yattı sonra şükür çıktı şuan iyi 🙏
anneoluyoruuumm16 Nurcanben hiçbir şey de demedi. Sadece erken doğum riski dedi onun içinde birşey vermedi şöyle yap yada yapma da demedi. Yarın tekrar kontrolüm var bakilacak
Kld Nurcanben eger gebelik seleri yoksa gunde bir bardak havuc suyu ic, bir tane armut ye, ve en az 3 L su tuket. Suyun artar. Doktor bana onermisti. Uyguladim, artti.