aysequl92 dur dahaa çok yenii 🥲 benim o haftalar da hiç öyle problemim yoktu 28-30 kardan beri beni iyice süründürüyo 36+1 im
Soğuk süt iç birkaç yudum
Soda da iyi geliyo
Gaviscon şurup verir doktoruna şöyle oda çok iyi
Bende şu an ölüyorum midemden mayalı hamur yemstm o mahvetti
Baharatli şeyler salçalı şeyler mayalı yiyecekler margarin olan şeyler bunlar dokunuyo bana encok
Ama hiç dokunmicak şeyler bile yakiyo midemi girtlagima kadae
Her türlü yaniyo zaten diye yiyorum herşeyi bende 😂
Şimdi kalkıp gaviscon icicem