Hanifekorkmaz Merhabalar geçmiş olsun öncelikle. Benimde ikinci hamileliğimde dişim çürümüştü aşırı derece de ağrı yapıyordu. Birkaç doktora gittim çekmediler. En son özelde çelik yelek giydirip röntgen çektiler. Sonra da dişim çekildi tabi hamilelikten dolayı uyuşturma yapmadı doktor. Kaçıncı haftalardı hatırlayamıyorum ama 2. Trimester da idim sanırım.
Bu arada kadın doğum doktorundan onaylı kağıt istemişlerdi ondan sonra işlem yapıldı.