emineakcan01 bende kendim seçip buldum doktorumu özel hastane bende numarası da mevcut. 1 kez aradım direk açıp cevap verdi yardımcı oldu. 1 ay geçti bı kasık ağrısı siddetli korktum gecmiyodu gece uykumdan uyandırmıştı. Gündüz gün içinde sormak istedim önemli birşey mi gelmelimiyim diye mesaj attım. Görmedi, bı sure sonra baktım görmüş ama cevap yazmadı cumartesi pazar girdi araya yine cevap yok.kontrole gittiğimde söyledim benim için bu çok önemli cevap vermediniz biraz panik oldum açıkçası acil bı durumda ulasamazsam bu benim için problem dedim.esime kalsa direk değiştirelim demişti.doktorum yurt dışında olduğunu artık gitmeyeceğini kusura bakma lütfen dedi.konuyu kapattık bakalım çok detaylı bakıyor çok güzel açıklamalı sabırlı anlatıyor oyuzden bırakmakta istemiyorum şimdilik devam