-zlhzynp- Merhaba hanımlar.. cuma akşamı başlayan faranjit sonucu sürekli bir öksürük ve boğazımın gıcıklanması mevcut.. öksürdükçe de korkuyorum çünkü hafif kahverengimsi akıntım geldi Progestan kullanıyorum ama su içmediğim için olabilir mi diye de düşündüm. Doktorumu aradım istirahat etmemi önerdi. Bebeğimin hareketlerini yeni hissetmeye başlamıştım bu olaydan sonra azaldı gibi geldi? Başına daha önce böyle bir şey gelen var mı korkuyorum 😥😥
Nergissss94 Canım bende daha yeni iyileşdim.çok kötü bir şey.geceleri öksürükden uyuyamıyordum.ben yatmadan önce süte biraz tere yağı katıp içiyordum,biraz rahatlatıyordu.allah şifanı versin🙏🙏🙏