Edakgndzzz Dün yaptım negatifti bi günde böyle olması normal mi ? Yanılma payı var mı bu erken gebelik testlerinde
neanladinyurdagull Edakgndzzz elbette var sabah ilk idrarla daha doğru sonuç verir lakin kan sonucu en doğrusu tabi
Muberra08 Edakgndzzz Yanılma payı yok bunda ama diğer testlerde var bu negatifse asla 2. Çizgi çıkmazdı
Med123- Edakgndzzz Var ama kesin sonuç için sağlık ocağına ya da hastaneye gidip test verirsen aklında soru işareti kalmaz
Edakgndzzz yesillimonn veririm tabi canım . Ama dün negatifti bugün böyle çıkınca acaba yanlış mı dedim? 1 günde değişiyor mu anlamadım ben
Deletedmom_103 Edakgndzzz değişir beta artınca koyulaşma olur. Ben adetten 2 gün önce yaptım silik bile değildi. Adet sabahı çok net çizgiyi gördüm
Bride_6470 Edakgndzzz gözünüz Aydın olsun inşallah saglkkla kucağınıza alın:) belirtileriniz varmıydı nelerdi acaba