Canım benim geçen hafta bende aynı sorunu yaşadım, 13+3 du bebek sata gore ama ikili taramadaki ultrasona göre 14+1 verilerini gösteriyor bebek dedi bu kötü birşey değil iyi birşey demekki gelişimi güzel, hatta benimkine başı büyük bile dedi ama korkma olabilir dedi bende bu cuma dörtlüye gireceğim hatta hayırlısıyla sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin Rabbim 🌈😍🌸 ilk oğlumda böyle birşey yaşamadım bu minik daha toplu olacak sanırım ..