Mucizemizzz Kızlar merhaba ben 38+2 günlük hamileyim ve tabi günlerim azaldığı için haftalık olarak kontrole gidiyorum yanlız sorun şu ki henüz çatı muayenesi olmadım doktor nts ve ultrason da bakıp yolluyor benim gibi bu sorunu yaşayan varmı?
Mustafaemr Mucizemizzz çatı muayenesini her doktor yapmıyor gerek duymadıkça bebek kanala inince bakıyor açılma var mı diye cnm
busraerdi Mucizemizzz aynı sekilde banada bakmadı doktorum perşembe günü kontrol üm var belki bakar. bende merak ediyorum çatı muayene sini normal yapabilecekmiyim diye hayırlısı bakalım 38+1 benimde
ArzuGl İlla yapacak diye birşey yok sanırım gerek duyması lazım. Mesela bebek iri olsaydı normal doğuma onay vermek için çatına bakmak isteyebilirdi.
Mucizemizzz ArzuGl Hani arkadaşlar diyor ya 37 haftada çatı muayenesi oldum falan diye bende bundan dolayı merak edip sormak istedim içim rahat etmesi açısından
Mucizemizzz busraerdi Aynen hani bakıp normal Doğum yapabilirsin yada yapamazsın diyor kimi doktor bende bunu öğrenmek istiyorum çatım müsait mi yapabilir miyim diye
busraerdi Mucizemizzz ben bide zayıfım benden nasıl cıkar diye düşünmüyo değilim hamileliğim boyunca sadece 6 kilo aldım