Avokadoluhayat Kızlar merhaba. Bugün dr, bebeğin kafası biraz büyük dedi. Bunu daha önce yaşayan deneyimleyen var mı?
Gebeysek1 Avokadoluhayat erkek kardeşim içinde öyle demiş bizi korkutmuşlardı. Doğduğunda da devam etti büyüklüğü ama 17 yaşında bir anomallliği yok
Entige Avokadoluhayat bendede kafası haftasndan 1 hafta kadar önde doktor dedi gayet normal bi şey bu bebeklerde oluyor bıyle
Catsofmom Avokadoluhayat bizim doktor daha çılgınmış. Döndü eşime senin gibi koca kafalı dedi asdgjkş şok olduk kaldık 🤣🤣🤣
Aaa122 Avokadoluhayat benim kızımın da büyüktü artık çok kafaya takmıştım boşuna kendimi hırpalamışım o zamanlar zamanla düzeldi normal sınırlara geldi suan çok akıllı 3 yaşında (tedirginliğimden tomografi bile çektirdik gayet sütünleri açık bi sıkıntı yok dedi doktor o zamandan sonra bırakmıştım kafaya takmayı)
KubraAydin Avokadoluhayat bize de öyle dendi hatta normal dogumda seni zorlayabilir dedi doktorum diğer bi kaç doktor da aynı şeyi söyledi zaten bende açılma olmayınca zorunlu sezeryan oldum ama bebeğim bi doğdu kafası minicik sonra doktorlar ekranda öyle gördük olctuk vs falan dediler
Minikannesi00 Avokadoluhayat benim oğlum 4 kiloydu kafası da büyük dedi ,sezaryen oldum . Tam 4 doğdu cidden tombaktı. Diğer bebeklerin kafası şapkanın içinde kaybolmuştu. Bizim şapka oğlumun alnına tam oturmuştu😂😂
Aaa122 Avokadoluhayat sezaryen oldum bebeğim dönmedi kafası tam göğüsümün altındaydı ondan kaynaklı da olabilir demişti doktor
Avokadoluhayat Kızlar bi arkadasım da sizin yazdıklarınıza benzer seyler söyledi. Dr lar normal dogum yapmamak için öyle diyorlar dedi. Sizler bu durumda normal mi sezeryan mı oldunuz?
TTtutku Avokadoluhayat çok takılma o tahmin safece benimkinede büyük dediler bi doğdu cücük gibi kafası var soğan gibi