Herkese merhabalar 🌺 ben de doğurdum tekrardan anne oldum Allah’ım bekleyen herkesin kucağını doldursun inşallah ❤️
Bizim hikayemiz biraz farklı, 37. Haftamda kontrolüm vardı Ankara Bilkent şehir hastanesin de kontrole gittim en son 32. Hafta da gitmiştim kontrole. Randevu saatim geldi doktorun yanına girdim ultrasona aldı ve sürpriz bebeğimin gelişimi 34 haftayla uyumlu gözüküyordu 🤷 apar topar beni perinatoloji bölümüne gönderdi hemen kontrole girdim orada da 33. Haftayla uyumlu çıktı gelişiminin durduğunu söyledi doktor her şeyi kontrol etti hiçbir sorun görünmüyordu ama neden olduğunu anlayamadık. Kontrolden sonra yatış verdi herkeste bi korku nolacağı belirsiz yatışım yapıldı riskli bölüme alındım muayene edildim, yattığım gibi ntsye bağlandım sürekli kalp atışını dinlemeye başladık ve doğum kararı verildi 15 Mayıs akşam 6 da ilk suni mi aldım alttan verdiler sancılarım vardı ama beni hiç zorlamadı adet olacal gibiydim saat 21′de ikinci kez alttan verdiler fitil ama ben de hiçbir etki etmedi sancılarım çok yükseklere çıkıyordu ama bende ağrı çok olmadı açılmam da olmadı bu süreçte hiç sabah 6 ya kadar bu şekilde ilerledim uyudum uyandım nts den ayrılmadım doktorlar sürekli kontrol ediyordu sabah gelen doktor tekrar suni verdirdi aynı gün tekrar suni aldım son suni ile sancılarım sıklaştı yatarken suyumun geldiğini hissettim hemşireyi çağırdım doktor kontrol etti önceki kontrol de hiç açıklığım yoktu birden 4 cm açıklığım oldu. Suyum patladıktan sonra gerçek süreç başladı sancılarım ağırlaştı akşam 6 gibi oldu bunlar ben sancı çekerken doktorlar ebeler hemşireler kontrol etti sürekli bebeğimin kalp atışlarının yavaşladığını söylediler beni hızlı bi şekilde sezeryana hazırladılar alınabilirdim her an. Saat 7 gibi ıkınma hissi geldi doktor ıkınma dedi kontrol etti ve 7 cm açıklık doğum gerçekleşecek dedi bebeğim de küçük olduğu için 10 cme kadar beklenmesine gerek olmadığını söyledi doğumhane hazırlandı çatala yattığım da 8 cm den biraz daha fazla açılmam vardı yatmam ve doğurmam arasında çok bi süreç olmadı. Bebeğim boynunda kordonla birlikte doğdu kalp atışları bu yüzden yavaşlamış. Evet minnak kızım doğdu çok şükür bir kaç saat oksijen aldıktan sonra kavuştuk hafif bi sarılığımız var ama evdeyiz ve çok sağlıklıyız Allah’ın izniyle 45 cm 2.390 grm doğduk ❤️ minicik her şey büyük geliyor sarılığı atmak için sık sık emziriyorum sezeryandan korkuyordum çok şükür normal doğurabildim. 3 tane içten sadece dikişim var kesiğim falan yok şükür 🌺 sormak istediklerinizi sorabilirsiniz☺️☺️