Normalde 2 yaşa kadar kullanılmıyor sanırım, uygun olan uyku tulumu tog değerine bakarak kullanılıyor daha çok. Ama annem ilk bebeğim olduğu için anneannesinden hediye diye bebeğin her türlü ihtiyacını almak istedi. O yüzden yorganı da şimdiden aldık. Gidip yataştan baktık önce siz gibi yün iyi gibiydi, ama sonra internette yorumları okuyunca dacron hallofil allerban modelini almaya karar verdik. Geçen ay Trendyolda yataşın kendi satıcısından indirimdeyken 350 tl ye aldık hatta. 60 dereceye kadar makinede yıkanabiliyormuş da. İlerde kullanırım muhtemelen ama şimdiden aldık anlayacağınız.