Mervedua guatr değil ama tiroid hastasıyım yıllardır. Evlendikten sonra değerlerim çok yükselmişti endokrine gittim, doktorum tiroid değerlerim normale gelmeden hamile kalamayacağımı, kalsam bile düşükle sonuçlanacağını söylemişti.Şimdi 29 haftalık hamileyim 2-3 haftada bir kan testi yaptırıyorum ve ilaçlarımı her gün mutlaka uyanır uyanmaz(aç karnına) alıyorum.Çok şükür hiç bir sorun yok, sizde değerleriniz için sürekli tahlil yaptırın kesinlikle ertelemeyin hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle