2 düşüğüm var. Şuanda 10 haftalık gebeyim. Doktorum prednol 4mg başlamamı söyledi hamile olduğumu öğrenince. Elimde prednol kalmayınca prograf kullanmaya başladım(yurtdışında ilaçları temin edemiyorum). Gebeliğinizde kullandınız mı bu ilaçları arkadaşlar? Kullanan varsa bebeğe zararı oldu mu? İkisi de tüp bebekte kullanılan bağışıklık baskılayıcı ilaçlarmış. Benimki doğal gebelik fakat yine de kullanmamda fayda olduğunu söyledi doktorum yoksa bebeğim düşüyor. Endişeleniyorum bebeğe bir zararı olur mu diye. Şimdiden teşekkür ederim 💖