melek013 Kızlar 20 gün oluyor göbeği düşmedi sadece ucundaki mandalı düştü kuruması için ne yapmam lazım resim ekleyemedim birtürlü
Nurr_22_22 melek013 açıp havalandır o yüzden kurumuyor olabilir birde bezi göbeğin altından bağla o da üstüne gelirse kurumaz
ZeynepAsyaAnnesi melek013 siz yine de doktora götürün Biz zeytinyağı damlatmistik tam göbek deliğine günde 2-3 damla 6.gunde düşmüştü
melek013 Sprey aldım eczaneden ama kurumadı doktor ucunu kanamasın diye yaktı haftaya gel dedi ama kurumuyor
ipekmom_ melek013 bizim erken düştü ama içinde parça kalmış eczaneden göbek temizleme kitleri var onsan alın demişti geçmezse çocuk cerrahisinden randevu alın yakıyorlar alıyorlar dedi bi deneyin isterseniz, bize iğne yapmıştı gerek kalmadı ikisinede
Melinayinannesi Gorumceminde bebegi o sekildeydi dr u alkolle temizle kurutur demis o sekilde dustu hemen
melek013 Eczaneden aldım likit temizleyici ama kurutmadı haftaya kontrole gidicem büyük ihtimal alınacak