Hamileliğin büyük bölümünde oluyo bu malesef ikinci hamileliğim. halk dilinde saç li bebek dense de mide asidii yükselmesi oluyo . İlk üç ay renny şurup içtim. Üç aydan sonra pullsed diye Bi hap içtim hap çok iyi ama mümkün olduğunca az iç dedi eczacım düzenli değil yandıkça içiyorum iyim.gayet 29.hafta oldu