2prensesannesiiii 15 mayıs doğum yaptım ayaklarım davul gibi şişti sezeryan sonrası ne zaman iner inmesi için ne yapmalıyım?
Gizzgzz 2prensesannesiiii ben 12 mayısta doğum yaptım 2 3 gün sürdü bol bol yürü ama bir de su iç zaten emzirmek çok susatıyor
Nurr_22_22 2prensesannesiiii bir kaç güne geçer suyu 4 5 lt içmeye çalış birde yürü daha çabuk toplanirsin
2prensesannesiiii Gizzgzz evet içiyorum su evde yürüyorum ama inmiyor davul gibi şişti ve gerildikçe huzursuz hissediyorum 🥲
Gunes17 2prensesannesiiii bilgim yok ama bol su içerek biraz ayaklarını hareket ettirerek ödemi gecirebilirsin
Gunes17 2prensesannesiiii tuzlu yiyor musunuz ondan da kaynaklanabilir benim arkadasimda normal doğum yaptı balon gibi olmuştu ayağı doktor sinirlerden kaynaklı olduğunu söylemişti belki sizde de aynı sıkıntı vardır Bi ortopedi doktoruna görünün isterseniz
2prensesannesiiii nilsmomy inşallah bugün 1 hafta oldu ama inmiyor rahatsız edici umarım bi sıkıntı yoktur tuzlu yemiyorum