Ozlmmm Kızlar, ben şuan 34. Hafta mı doldurdum, bebeğin hareketleri gayet güzel lakin şu iki gündür alt tarafa çok baskı yapıyor arada sancı giriyor, alenen bebeğin baskısını hissediyorum. Bu normal bir durum mu ? Doktoruma henüz yazmadım. Bu haftalarda yaşanılması gereken bir şey mi ?
Gamze123 Ozlmmm evet canım bende aynı durumdayım 1 haftadır bizde bugün 35 haftalık olduk baskı kasılma devam ediyo 😔 miğde bulantısı başladı bide zorlaşıyor artık Doğum yaklaşıyo 😊
Angels Gamze123 mide bulantısı Doğum belirtisi mi? Bende de var 35. Haftadayım diğer oğlumda yaşamamıştım
Es5ra Bende 33 haftalığım bebeğim aşırı hareketli ve kıtır kütür diye sesler geliyor bazen içerde o hareket ettikçe🙄🤔korkmuyo değilim hani bu durumda.hafiften bulantı da başladı birde gögüslerime doğru bi baskı yapıyo ki sanki içim sökülüyor.normalmi acaba bunlar.yada erken doğum belirtisi olabilirmi?
Es5ra Ozlmmm doktora giderseniz yakın zamanda bizim adımıza da sorabilirmisiniz önemli bişeymi değil mi diye.benm randevum aralık başı gibi de o yüzden daha var gitmeme
Ozlmmm Es5ra Benim de 27 kasımda, internetten araştırdığım kadarıyla olması gerekenler bunlar, ama her kişiye göre durum değiştiği için doktora sormakta fayda var. O
Es5ra Ozlmmm Allah yardımcımız olsun sizde de oluyor mu o sesler.hareket ettiğinde bi yere baskı yapıyor ve parmak çıtlatmasına benzer sesler hissesiyorum içeriden🤔
Es5ra Evet o sesler.kime dediysem şaşırıyor.garipten sesler duymuyorum baya hissesiyorum içeriden aslında😅 afedersiniz klozete oturunca göbek yukarı çıktığı için daha çok o sesleri hissesiyorum hareket ettiği zamanlarda