Azra00 ben kızımda üst üste 1 hafta boyunca 2 günde bir aynı saatte kadindogum acile gitmiştim benim takip edilmesi gerekiyordu sancım vardı. Her gititgimde sancım var diyip kan veriyordum. En son vereceğim gün sancım yoktu beta ickn geldim dedim öyle bakılmıyor sabah. Gel dedi. Takip edilmesi gerekiyor dendiği için geldim dedim öyle acıyıp almışlardı kanı ,😂😂