Rabissskemal Kızlar iyi akşamlar 12+3 um pazartesi doktor randevum var acaba cinsiyet belli olur mu ? Çok heyecanlıyım ilk çocuğum 🥹😍😍😍
esnyz14 Rabissskemal 15. Haftada öğrendim. Eğer doktorunuz eminse söyler diye düşünüyorum, tahminde de bulunabilir
AsELinAnneSi__ Rabissskemal bende 12+4 um iki hafta sonra gel kesin söyleyelim dedi tahmin edebilirim dedi ama tahminini söylemedi