Yeniiannee ilk cocukt hep prima aldım devamlı taşıyodu bebegin kakası sonra digerlerını denedim sonunda bimden aldım ve ınanılmaz memnun kaldım 1 bucuk sene verdıgım parayad acıdım sırf marka olsun dıye halbukı onemlı olan cocugun rahatlıgı ve taşmaması