Yarın 38 haftalık olucak 35 ten beri bende de var o ağrı. Geceleri yatakta dönerken, eğilince kalkınca çok acıyor. Son bi haftadır arttı daha da. Bebeğimin kafası aşağıda ama doğum kanalına girmemişti hala salı günü gitmiştim doktora en son. Normal dedi ağrı için baskılamaya başlamıştır dedi.