Canan_bgrck doğumdan önce almadım gerek olursa alırım dedim doğurduğum gün keşke alsaydım dedim ilk günden çatladı 2 gün hastanede mahvoldum bebeği emzirmek istemiyordum bebek uyandıkça beni korku salıyordu emzirmek zorunda olduğum için taburcu olduğum ilk saate E Bebek’e koştum 999 ayar aldım lansinoh kremle kullanıyorum 5 günlük olduk şu an çok rahat ve güzel bir şekilde emziriyorum. Çok şükür🌸