İlk doğumum okadar basitti ki anlamadan doğurdum öğlen 1 de gidip suni alıp 3 te oğlumu kucağıma almıştım 2 saat içinde herşey olup bitmişti doktorum ikinci daha kolay olur sen zaten hemen doğuruyorsun sancın kanaman suyun gelirse hemen gel dedi rutin muanede 2cm acıklık vardı sancı da çıkıyordu 3 gün sancım geliyor gidiyor iyice ağırlaşmıştım ve yüzüm herşeyim ayrı Bi şişmişti gerilmiş gibiydim 38+5te tuvalet ihtiyacım varmış gibi oldu tuvaletimi yapamadım tuvaletten de kalkamıyordum aha dedim kız geliyor çünkü ne kadar sancım olsa da ben dayanabiliyorum canım yanmıyor adet sancısı bile pek bilmem doğumu tuvalet gelmesi gibi bilirim oğlumda da öyle olmuştu annemdeydim o ara da eşimi aradım annem eşim kaynanam gittik muanede hala 2 cm açılma bebek daha kanala inmemiş ozaman eve gideyim dedim doktor göndermedi düzenli doğum sancın var dedi ben hissetmiyordum yine suni verip hemen doğurcam sanıyorum saat öğlen 1 de yatışım oldu yarım dil altı hapı verdiler açılmam kendi sancımı bekliceklermiş saatler ilerliyor ebe muane ediyor ne sancı var ne açıklık doktor geldi ebe ye bebeği kanala indirmesini söyledi doktorum gösterdi canım yanmadı saat 3 oluyor 4 oluyor ilk doğumumu bilen herkes hala neden doğurmadın diyorlar 15 20 dakika da bir ebe geliyor bakıyor artık elleriyle catımı açtırıyor canım aşırı yanmaya başladı basket topunu tutar gibi yapıp yana doğru hızlıca birden bir vurdurdu içim gırç etti resmen allahım ölcem sandım bebeği kanala indiriyoruz dedi öyle yaptıkça sancım geliyor sonra gidiyor ebe yine geliyor o kapı açılacak ebe gelcek diye yüreğim yarılcak gibi oluyor saat 8 e kadar sayısızca yaptı kemiklerimi kıtır kıtır elleriyle açtılar resmen canımdan can gidiyor sanıyorum en sonuncuda ebenin kolu nerdeyse içimde bende onun kolunu tuttum bırakın istemiyorum artık çok yoruldum sezeryana alın dedim suni verin diye yalvarıyorum 5 cm olunca suni vereceklerini söylediler saat 8 de 5 cm zor bela içimi deşe deşe yaptılar suni takıldı ben Bi rahatladım hemen dığurcağımı biliyordum son gayret melek Die kendime motive etmeye çalışıyorum suniyi verince hemen 8 cm oldum sancı vız geliyor alttan muane daha istemedim yapamazsınız dedim suyunu patlatcaz artık dedi ebe ozaman doktoru çağırın gelsin suyum patlarsa hemen doğuruyorum ben ilkinde öyle oldu çünkü ebe 40 dakika daha beklenir hemen doğurmazsın dedi patlattı beni yürütmeye çalıştı çataldan indiğim gibi yere çömeldim doğuruyorum doktor nerde bağırdım anneciğim buğulu camdan destek vermeye çalıştı çok panik oldum doktor yoktu orta da evindeydi çok bağırdım canımda çok yanıyordu ıkınmam cok geliyordu canım da yandığı için ıkınmak istemiyordum aşırı bağırmışım annem de doğumhaneye daldı kızıma ne yapıyorsunuz diye ağlamaya başladı onu çıkardılar hemen ben çatalda yatamıyorum çömelmiş halde duruyorum düşeceksin cocukta düşer yat deselerde yatamam kesin alın artık dayanamıyorum ölcem diyorum Bi yandan da midem bulandı öğürüyorum doktor gelmediği için ebe doğurmayayım diye eliyle cocugu tutuyor içerde. kızdım doğurt artık doktoru bekleme ben size çağırın demiştim diye söyleniyordum nihayet doktor geldi ama delirmiş gibiydim kesi atmadan doğurtmak istedi ıkınma dese de istemsizce fazlaca ıkınıyordum kes artık diye de bağırmaya başladım baktı ki kendim patlıcam kesi attığı gibi 2 dakika geçmeden doğurdum Bi rahatlama bütün acı bitti gitti kızımı verdiler hayatımda gördüğüm en güzel kız bebeğiydi eşimi çağırdılar kordonu kestirdiler doktorum sen dayanıklıydın ne oldu sana hep nayif halimi gördüğü için delirmiş halime şaşkın kaldı ikinci doğumum 10 saat sürdü resmen 4 dikişim oldu doğumdan sonra da hala içerlerim kemiklerim ağrısı devam etti doğum agrısı gibi ağrılarım çok oldu. Korkulcak birsey yok doğum anı en kolayı size tavsiyem açıklığınız olmadan kesinlikle yatışınızı yaptırmayın hemen hastaneye gitmeyin tek pişmanlığım o bir kaç gün sonra gitseydim 4 5 cm olup yine 2 saat içinde doğurmak varken erken gidip harap oldum