Neslihnharmanc 23 haftalık hamileyim düşük riskim yoktu çok şükür ama bir haftaya yakındır kasıkta ağrı vajinada baskı hissediyorum yanı sıra sürekli tuvalet ihtiyacım varmış gibi ve yürüdükçe kasıklarımda acı hissediyorum sizce normal miii
karperisi Neslihnharmanc doktorunuza bir danışmanızda fayda var riske atmayın erken doğum riski olabilir. Benımde 20. Haftadan sonra sertleşmeler kasık ağrıları kasıkta batmalar oldu suan maalesef riskimiz var ama 27+3 olduk çok şükür
runkli0606 Neslihnharmanc evet normal bebek mesaneye ve rahme baskı yapıyor büyüdükçe ve sanki vajina yerinden çıkacak gibi oluyor tuvalete gidiyorsun biraz sonra hiç gitmemiş gibi tekrar geliyor bunlar çok normal bebek büyüdükçe daha değişik ağrılar sancılar batma hisside olacak bebek her hareket ettiğinde canının yandığı zamanlar olacak
Neslihnharmanc 25nde randevum şuanda randevuda bulamıyorum 😞 sağlıcakla vaktinde alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah 🤲🏻🩷