gulsadegkc Devlet hastanesine gidiyorum 4 aylık oldum ve 4 defadır gitmeme rağmen 1 kez kan değerlerime bakıldı.Bana tuhaf geldi.Acaba herkeste böyle mi diye
Yyemus gulsadegkc tamamen aynıyız sizinle. Doktor söylemediği sürece ben teklif etmiyorum aklıma da gelmiyor zaten tahlil yaptırmak. Gerekli gördüğü takdirde ister herhalde
Zhrkrc Ben de özele gidiyorum kalp atışları da duyulduktan sonra bir kere tahlil alındı, 25.haftada şeker yüklemesi yapıldı şuan 29 haftalık olduk. Ama doktorum gerek görmüyorum dedi. Her ay bakılmıyor.