Nur7536 merhaba benim 2kaybım var ve doktor birkaç test istemişti pıhtılaşma çıktı sonucu. Gebe kalana kadar kan sulandırıcı hap kullanmamı önerdi. Şuan 7+3 hamileyim ve 2haftadır kan sulandırıcı iğne kullanıyorum, hapı bıraktım. Doktorunuza güvenin, bebeğin sağlığı için daha rahat kan akışı olması sebepli doğum yapana kadar her gün iğne vurulmam gerekiyor. Aksi takdirde hamileliğim diğer gebeliklerimde olduğu gibi kalp durması ile sonuçlanabilir ikisinde de 10.haftayı göremedim ne yazık ki..