gamzeyerlkaya benim de 21. Haftalarda toplanıp sertleşiyordu genelde ayakta uzun süre kalınca, eğilip kalkınca, çok yürüyünce. Üstüne lekelenme bile oluyodu. Olabildiğince ayaklarını uzatarak yayılarak otur belini destekleyip. Kalkma çok. Ben çok aşırı günde 20 bin adım kadar yürüyordum. Bana da erken doğm riski demişti doktorum bi iki hafta kdar yürüme dinlen evde de eğilme kalkma bulaşık mak bile boşaltıp doldurma demişti. Keza uzanmam da yasaktı bişeye. Şuan 32+2 yiz arada sertleşiyo hemen dinleniyorum oturuyorum riskim yok şuan. Demem o ki hep dinlen ❤️🙏🏻 sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz inşallah