Hamalp yazdım ama görmedin. Ben uzun yola giderken dağların arasında bu dediğin oldu. 2,3 hafta arada açılıyor arada tıkanıyordu. Kendi sesimi iğrenç duyuyordum ,kalp atışımı duyuyordjm. En son daha da kötüleşti hiç düzelmemeye başladı üstüne çınlama eklendi. Doktor orta kulakta sıvı birikmiş diyip ilaç yazdı ,geçmezse cerrahiyle boşaltacağız dedi.ilaçlar bitti bir hafta sonra geçti çok şükür .bol bol sakız çiğneme ve balon şişirme önermişti