Bende ayın 29 da pazartesi 7.30 da yatis yapicam sezeryan için ikinci doğumum 4.5 yaşında oğlum var ve bana asiri düşkün kimseyle 5 dk durmaz mecbur yanımda götüreceğim öyle bı strese girdim ki korku heyecan stres tarif edemiyorum rabbim hepimize kolaylık versin inşallah 🤲