Şuan adete göre 19 3 ultrasona göre 21 haftalık gebeyim hareket henüz hissedemedim daha doğrusu bazen gaz gibi oluyo ama çok net değil bugün biraz iş yaptıktan sonra vajinamda baskı hissetmeye başladım aşırı sanki kol bacak çıkacak dururken birden bi vuruyo bişey altıma işicek gibi oluyorum ve sürekli çişimde geliyo bunla beraber acile gittim bişey yok dedi alttan bakmak istedi baktırmadım eve döndüm ama devam ediyor bebek hareketimi bu nedir kızlar çok korkuyorum birden zıplıyorum resmen