Seymaaaa24 Çok fazla kuru öksürüğüm var eczacı salgın olduğunu doktor da ilaç kullanamayacağımı söyledi bilgisi ve önerisi olan var mı aceba
27ozlem Seymaaaa24 sıcak şeyler iç iyi gelir ben genelde zencefil bal limon karışımı yapıp içiyorum çok yumuşatıyor bir de bir çay kaşığı yumuşamış tereyağı ile balı karıştırıp boğazımda birkaç dakika bekletip yutuyorum o da yumuşatıyor(annemin yöntemi 😉)